<<First Latest>>
2-016
Average Rating: 5 (8 votes)
<<First Latest>>

New Infinite Scroll Mode Subscribe to my Patreon!

Author Notes:

lirvilas 14th Jan 2022, 11:01 PM edit delete
lirvilas
I guess this is the dumb cliches chapter lol
Post a Comment

Comments:

Octopus Ink 14th Jan 2022, 11:06 PM edit delete reply
Octopus Ink
From what I hear, this very situation is all the rage in modern porn.
lirvilas 14th Jan 2022, 11:08 PM edit delete reply
lirvilas
oh?

what a coincidence
sherbettcat 14th Jan 2022, 11:27 PM edit delete reply
sherbettcat
Phrasing, Donna!
lirvilas 15th Jan 2022, 5:11 PM edit delete reply
lirvilas
yeah that might be an issue shortly
jamie59 14th Jan 2022, 11:54 PM edit delete reply
jamie59
Donna you're about to loose your Panties. Again!

By the way when you're done sit on the copier to test it's imaging.
lirvilas 15th Jan 2022, 5:12 PM edit delete reply
lirvilas
that's why Donna stashes spares in bedrooms and broom closets all around town
Ariane Eldar 15th Jan 2022, 2:58 AM edit delete reply
Ariane Eldar
Pffft, Donna. There's no way you will convince me you didn't do that on purpose.
lirvilas 15th Jan 2022, 5:13 PM edit delete reply
lirvilas
it's true that we could all objectively see this coming
NeilKapit 15th Jan 2022, 5:11 AM edit delete reply
NeilKapit
Tyler is Insult to Injury personafied
lirvilas 15th Jan 2022, 5:13 PM edit delete reply
lirvilas
lol

this is a superb comment and so true
Microraptor 15th Jan 2022, 6:27 AM edit delete reply
Microraptor
If machines had families, this one might be distantly related to a certain coffee automaton...
lirvilas 15th Jan 2022, 5:15 PM edit delete reply
lirvilas
"Orifice Automation Products by Kottan"

yeah, that's probably canon
nunya 15th Jan 2022, 10:38 AM edit delete reply
Is Donna landing strip or completely bare this week? It would be nice to know if Tyler has any sort of realistic deniability when he pulls down that thong. If there's a red strip, he better abort the mission quickly. If there's not, he'll either have to claim he was ignorant that it was Donna and not Jen [based on the dress]. He could, of course, take the easy way out - do the deed and exit stage left without saying a word, or freeing Donna.
lirvilas 15th Jan 2022, 5:16 PM edit delete reply
lirvilas
There is no easy way out

I am confident that things are going to get sufficiently awkward in the next few pages
BlueDragon 1st Jun 2022, 10:19 PM edit delete reply
BlueDragon
OMG!!!! THIS! I fucking DETEST copiers. Rico, Cannon, Xerox, I DO NOT CARE! They all have paper jams, and always at the MOST inopportune time XD
lirvilas 1st Jun 2022, 11:03 PM edit delete reply
lirvilas
you gotta check out Better Call Saul's scene on copiers
BlueDragon 2nd Jun 2022, 1:12 AM edit delete reply
BlueDragon
Oh. My. Fucking. God.

God...Lirv, you're making me have terror flashbacks from the copier days XD But seriously, the STRUGGLE is real.

And somehow, SOMEHOW, at EVERY job I've had except my waitress, ice cream truck driver (don't ask), and "cleaning technician" (janitor), I always was put in charge of every copier and printer.

-_- It was a chore, let me tell you.
lirvilas 6th Jun 2022, 10:10 AM edit delete reply
lirvilas
Yeah long ago before I was a big rich webcomics author I may have spent a few summers at the family business fighting the copier. IMHO those things are friggin’ binary—either they’re perfect or they suck suck suck
BlueDragon 6th Jun 2022, 11:07 AM edit delete reply
BlueDragon
You may be onto something there XD

I think the weather also plays a key role in the numbers of paper jams you're gonna have during a given time of year.